לא צריך לעשות הרבה רעש כדי לתת עבודה

אחת החברות המובילות והוותיקות בארץ בתחום הגנרטורים היא חברת שמרלינג- סינכרו. חברה זו פועלת בארץ החל משנת 1968 ומאז ועד היום ממשיכה לספק לעשרות אלפי לקוחות מרוצים את הגנרטורים האיכותיים והטובים הקיימים בשוק. בין המוצרים שלהם תכלו למצוא גם את הגנרטור השקט.

גנרטור הינו מקור חשמל ואנרגיה אשר באפשרות המנוע שלו מצליך לספק מקור חשמל אלטרנטיבי לחברת החשמל. ישנם סוגים שונים של דרכים להצליח להפיק מקורות אנרגיה, חלקם מוצלחים יותר או פחות ומשתנים ברמת היעילות שלהם. הגנרטורים ידועים כספקי כוח ממונעים יעילים ואמינים. השימושים השונים בהם אנו רואים כי יש צורך לרכישת גנרטור הם בכל מקרה שבו לא רוצים לקחת סיכון ולהיות תלויים אך ורק בחברתת החשמל. במידה ויש לנו גנרטור אנו יודעים כי יש לנו מקור חשמל גם בזמני שבהם יש תקלות בחברת החשמל. ישנם מקומות שמדובר בהכרח וישנם מקומות שפשוט בוחרים לא להיות תלויים בחברת החשמל. כמו כןן ישנם מקומות שבהם אנחנו לא קרובים לחיבור חשמלי ועל כן נצטרך להיעזר בגנרטור.

אחד החסרונות הבולטים של הגנרטור הוא המנוע הרועש שלו אשר מפר את שלוות הסובבים ולא מאפשר לנהל שיחה על ידו וכן הלאה. זוהי הסיבה לכך שהמצאת הגנרטור השקט הינה כה משמעותית לצרכני גנרטורים שונים.

מהו הגנרטור השקט וכיצד הוא פועל?

הגנרטור השקט הינו למעשה גנרטור אשר בנוי בצורה מסוימת אשר מפחיתה את כמות הרעש המופק ממנו. פנים הגנרטור נבנה אל תוך חופה אקוסטית. באופן כזה אשר ממזער את עוצמת הרעש ומאפשר שימוש גמיש ומותאם לכל מקום.

כך שאם ברצונכם לרכוש גנרטור שקט אשר איננו מפיק רעש רב מידי ומאפשר לכם את השימוש בו בבתים פרטיים או באירועים שונים בצורה נוחה ונעימה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל לסייע לכם לבחור את הגנרטור האמין, עמיד ואיכותי ביותר המתאים לצורך שלכם. אנחנו בחברה הולכים עם הלקוח לכל אורך הדרך, החל מרמת התכנון, ייצור, הרכבה, תמיכה, התקנה ושירות בהמשך בכל הנוגע לגנרטור שלך

גנרטור שקט