ישנם סוגים שונים של גנרטורים: אלו המופעלים על סולר ואלו המופעלים על ידי דלק מסוג בנזין.  הדלק (ולא משנה מאיזה סוג) הוא האנרגיה של הגנרטור והוא מאפשר לו לספק חשמל במקום מקורות אספקת החשמל שאינם זמינים באותו רגע נתון. השאלה כמה דלק צורך גנרטור מעסיקה רבים שתוהים מהן העלויות הכרוכות בהפעלת גנרטור. התשובה לשאלה תלויה כמובן באיזה סוג של גנרטור בחרתם, מה גודלו, מה הדרישות שלכם מהגנרטור וכמה עומס פעילות אתם הולכים להפעיל עליו. בואו ננסה לעשות קצת סדר

כמה דלק צורך גנרטור בשעה ?

לא ניתן לענות תשובה אחת וחד משמעית לשאלה שנשאלת פעמים רבות באשר לצריכת הדלק לשעה. גנרטור גדול יצרוך כמות גדולה יותר של דלק מאשר זו שגנרטור קטן יצרוך. גנרטור שיהיה אחראי על אספקת חשמל לטובת הפעלת מזגן, תנור ומכשירים "זוללי חשמל" נוספים יצרוך יותר דלק מאשר זה שישמש להפעלת שרשרת מנורות למשל.

כמה דלק צורך גנרטור
כמה דלק צורך גנרטור

באילו כמויות דלק להיערך להפעלת הגנרטור באירוע?

במידה ואתם מתכננים להשכיר גנרטור לאירוע עליכם להצטייד בכמויות דלק שיספיקו לכם למהלך האירוע כולו. אז איך נערכים? איך יודעים כמה דלק צריך? קודם כל בררו מהחברה שאתם משכירים ממנה את הגנרטור בערך כמה דלק הוא צורך. הקפידו לתאר בדיוק את השימושים שאתם מתכננים לו בכדי שהם יוכלו להעריך כמה דלק תצטרכו. בכל אופן עדיף להצטייד בכמות אקסטרה מאשר להיתקע ללא דלק זמין במהלך האירוע.

גנרטור חסכוני בדלק

כפי שציינו ישנם גנרטורים הפועלים על בנזין ואלו הפועלים על סולר. מבחינת מחירי הדלקים אין הבדל כל-כך משמעותי כך שסולר ובנזין נמכרים במחירים כמעט זהים. יחד עם זאת, גנרטור הפועל על סולר נחשב לגנרטור שצורך פחות אנרגיה ולפיכך ייתכן והוא יהיה גם חסכוני יותר. בחברת שמרלינג- סינכרו מחכים לכם כל סוגי הגנרטורים להשכרה או לרכישה: גנרטור מושתק, גנרטור למוסדות ציבור, גנרטורים לשימוש בייתי ועוד. אנו נדאג לצייד אתכם בכל המידע אודות כמה דלק צורך גנרטור שתשכירו, כמו גם הוראות הפעלה והסברים מדויקים. כל המוצרים שלנו מטופלים ומתוחזקים באופן שוטף ובצורה המקצועית ביותר.