כיצד בוחרים גנרטור?

גנרטורים הם מאוד חשובים לאירועים שונים, מחתונות בטבע ועד קמפינג על גדות הנהר. היום ניתן למצוא מבחר רחב של גנרטורים לכל אירוע ומטרה, למכירה או השכרה. לפני שאתם רוכשים או משכירים גנרטור חשוב לבדוק מספר דברים.

השכרה או מכירה?

כאשר בוחרים גנרטורים יש לעשות זאת בהתאם לצורך שלכם. מי שמעונין בגנרטור שהשימוש בו יהיה קבוע מתאים לו גנרטור למכירה, אך מי שמעונין בגנרטור לאירוע חד פעמי יתאים לו גנרטור לשכרה. במידה ואתם מעונינים בגנרטור בעקבות תקלה זמנית השכרת גנרטורים האופציה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

מהי הנחיצות של גנרטורים?

כל גנרטור הוא שונה ולכן ייצור הוואטים שלו הוא בכמות שונה, כמו מגוון מכשירים חשמלים נוספים. כדי לאפיין את הגנרטור הדרוש השאלה הראשונה צריכה להיות: "לאיזה אופן שימוש הגנרטור צריך לספק חשמל"? לדוגמא: הפעלת תאורה בקמפינג צורכת חשמל באופן מופחת משמעותית מאשר צריכת חשמל לצורך הפעלת כלים כבדים לפרק זמן ממושך.

מיקום הגנרטור

שיקול נוסף בעת בחירת גנרטור הוא המיקום.

גנרטור שנועד לשימוש באתרים מרחוקים מסביבת מגורים כגו: שטחים פתוחים, אתרי עבודה, מספיק שתהיה להם חופה. מהי חופה? חופה הינה החלק, אשר מגן על הגנרטור מנזקי מזג אוויר, כמו גשמים, קרני שמש חזקות. ולעומת זאת במידה והגנרטור נועד לאיזור מגורים, בתים פרטיים וכ'ו, הגנרטור זקוק לחופה אקוסטית. מהי חופה אקוסטית? הגנה מפני מזג אוויר ובנוסף לכך החופה האקוסטית מחלישה בצורה משמעותית את הרעש שנוצר בעקבות הפעילות של הגנרטור

זקוקים לגנרטור? לא יודעים במה לבחור?

השאירו זאת לצוות המומחים של שמרלינג

חייגו 08-9210080