הפקת אירוע בחוץ

אירועים באולמות מפוארים הם כבר דבר שבשגרה. המילה האחרונה בענף האירועים שייכת דווקא לגנים, שטחי טבע פתוחים, חופי ים ומדשאות. אם גם אתם חולמים על חתונה בחוף הים, בר מצווה על הדשא לצד הירקון או מסיבת יום הולדת על חוף כנרת, דעו כי לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. הפקת אירועים בשטחים פתוחים אפשרית תוך שכירת צוות הפקת אירועים או בעבודה אישית. השכרת גנרטורים, פותרת בעבורכם את בעיית אספקת החשמל למקום. אל הגנרטור תוכלו לחבר את גופי התאורה, מערכת ההגברה, מאווררים/מתקני חימום, ציוד הקייטרינג ועוד.

השכרת גנרטורים לטיולים

השכרת גנרטורים לטיולים

גנרטורים להשכרה או קנייה

רוב האנשים לא עושים שימוש תכוף בגנרטורים. על כן, אין להם כל צורך בקניית גנרטור. המחשבה לרכוש גנרטורים על פני השכרתם, עולה כאשר תעריף ההשכרה זהה למחיר הקנייה. כדאי יהיה לרכוש את הגנרטור רק כאשר מדובר בשימוש ממושך או תכוף. השכרת גנרטורים מספיקה בהחלט לאירוע חד פעמי, טיול או גיבוי זמני למערכת החשמל. החברות המובילות בתחום מספקות גנרטורים איכותיים בעצמה משתנה, עם כמה סוגים של מערכות הפעלה ומכלי דלק. בכדי להשכיר גנרטור יהיה עליכם להגיע אל המחסן לאיסוף עצמי או לבחור בשירותי שילוח של השכרת גנרטורים. במעמד קבלת הגנרטור, חשוב לבצע הדגמה לבדיקת תקינות המכשיר ותרגול ההפעלה.

בוחרים גנרטור להשכרה במחשבה תחילה

ראשית נציין כי רוב הגנרטורים פשוטים מאוד להפעלה. אין צורך בידע טכני בכדי לחבר אותם, להפעיל או למלא את מכל הדלק. השלב המשמעותי יותר בתהליך הוא דווקא בחירת גנרטור מתאים. את הבחירה יש לבסס על העוצמה לה אתם זקוקים. כאשר חישוב העוצמה הדרושה מתבצע בהתאם למכשירים שעתידים להתחבר לגנרטור. על כל אחד מהמכשירים תוכלו למצוא את פירוט המתח החשמלי אותו צורך המכשיר. חברו יחדיו את עוצמת המתח הדרושה לכל המכשירים יחד ותקבלו את עוצמת גנרטור הדרושה לכם. שימו לב, חשוב להתייחס גם למשך ההפעלה. אם מדובר באירוע המתפרס על פני לילה שלם, כדאי לבחור גנרטור חזק.

משדרגים כל טיול עם השכרת גנרטורים לטיולים

אם יצאתם לאחרונה לחופשה על חוף הכנרת, סביר כי פגשתם נופשים שמביאים עמם אל החוף מקרר, מסך טלוויזיה, מאוורר, תאורה ועוד. כיצד הם עושים זאת? התשובה היא השכרת גנרטורים. הם שוכרים גנרטור קומפקטי, נוח ופשוט לשימוש. מתח חשמלי משדרג ללא כל ספק את טיולי השטח. אין צורך להסתפק במדורה כאשר אפשר להביא מתקני חימום, או להשתמש בקופסאות שימורים כאשר אפשר להיעזר במקרר קטן.