גנרטור עם הפעלה אוטומטית זהו גנרטור חכם במיוחד שנכנס לפעולה באופן אוטומטי ברגע שמתחילה הפסקת חשמל. גנרטורים אחרים, בניגוד לזה עם ההפעלה האוטומטית, זקוקים להתערבות אדם בכדי שייכנסו לפעולה. גם גנרטור רגיל ידאג לספק לנו חשמל ברגע של הפסקת חשמל אולם הוא לא יוכל, כאמור, להתחיל לעבוד לפני שנדאג להפעיל אותו בעצמנו. אז מי זקוק לאותו גנרטור עם הפעלה אוטומטית? מתי לא ניתן לוותר עליו ומתי נוכל להסתפק בגנרטור "רגיל" הנה כל התשובות.

גנרטור עם הפעלה אוטומטית – מי בכלל צריך את זה?

מי שמתכנן אירוע בחוף הים לא זקוק לגנרטור עם מנגנון ההפעלה האוטומטי, גם מי שנוסע לקמפינג לא יצטרך אותו. אז מי בכל זאת לא יוכל לוותר עליו? בתי חולים, מוסדות חינוך, גני אירועים וכל מקום שהפסקת חשמל עלולה להיות קריטית להמשך תפקודו התקין. גנרטור עם הפעלה אוטומטית למעשה גורם לכך שהפסקת החשמל כמעט ואינה מורגשת שכן הגנרטור נכנס לפעולה מיד עם תחילתה ובאופן אוטומטי. בחברת שמרלינג- סינכרו תמצאו מגוון רחב של סוגי גנרטורים הן בעלי הפעלה אוטומטית והן אחרים. בין מגוון מוצרי החברה תמצאו : גנרטור מושתק, גנרטור עם מייצב מתח גבוה, ועוד…

השכרת גנרטורים לעסקים

תחזוקת גנרטור עם הפעלה אוטומטית

הגנרטור המיוחד הזה צריך להיות במצב הטוב ביותר על מנת שיוכל לתפקד ברגע האמת ולהמשיך באופן ישיר את הפסקת החשמל שנפגעה. אז איך דואגים לכך? תחזוקה! הקפידו לבצע טיפולי תחזוקה על פי הוראות היצרן , טיפולים שכוללים החלפה וחידוש של שמנים, ביקורת על-ידי מומחים לטיפול בגנרטורים וכו'. בנוסף לכך, הקפידו לבצע הפעלה יזומה לגנרטור מעת לעת כדי לוודא שתקינותו נשמרה.

גנרטורים איכותיים למוסדות ציבור

גנרטורים בעלי מנגנוני הפעלה אוטומטים הם מצרך מבוקש והכרחי בקרב מוסדות ציבוריים מסוגים שונים. ישנם מוסדות שלא מקבלים אישורי פתיחה ללא הצבת גנרטור כזה כיוון שהפסקות חשמל במקרה שלהם יכולות להיות הרסניות במיוחד. ישנן חברות שיציעו לכם השכרת גנרטורים מכל הסוגים אולם יהיו מקרים שדווקא יותר משתלם יהיה לרכוש אחד כזה. כך או אחרת, אנו מזמינים אתכם ליהנות מהניסיון והמקצועיות שלנו וכמובן מגנרטורים שונים באיכות גבוהה לכל מטרה.