עונת המסיבות כבר כאן

הקיץ עיצומו ועונת המסיבות בשיאה! מארגנים מסיבה בטבע? מפיקים מסיבת בריכה מטורפת או רוצים לפנק את הילדים במסיבה מיוחדת באחת מהחורשות בארץ? גנרטור איכותי ואמין למסיבה שלכם תמצאו בחברת שמרלינג סינכרו.

גנרטורים למסיבות כמקור אנרגיה מרכזי

פעמים רבות מתקיימות המסיבות והאירועים באזורים בהם לא קיימת תשתית חשמל, כך שלא ניתן להפעיל בהם ציוד חשמלי מכל סוג שהוא. חברת שמרלינג סינכרו מספקת שירותי השכרת גנרטורים לאירועים ומסיבות המתקיימים במקומות לא שגרתיים. גנרטורים למסיבות מייצרים את כמות האנרגיה הנדרשת לתפעול שלל המערכות שצורכות חשמל: מערכת תאורה והגברה, מקררים, מאווררים וכו'.

השכרת גנרטורים למסיבות

השכרת גנרטורים למסיבות

השכרת גנרטורים למקרה חירום

גם במסיבות המתקיימות באזורים נוחים יותר, הנהנים מאספקת חשמל סדירה, חשוב לדאוג לגנרטור חירום שיציל את המצב במקרה של נפילת מתח או בעיות באספקת חשמל מסיבה כזאת או אחרת. מקרים אלו נדירים, אך כאשר הם מתרחשים יש בהם כדי להרוס את המסיבה ולאכזב גם את המארגנים וגם את האורחים. גנרטור חירום שנכנס לפעולה בעת נפילת מתח מאפשר את המשך קיומה של המסיבה מבלי שהנוכחים בכלל הרגישו שמשהו הלך לא כשורה.

השכרת גנרטורים למסיבות בחברת שמרלינג סינכרו

חברת שמרלינג סינכרו מעמידה לרשותכם מבחר גנרטורים בעלי טווח הספקים רחב. אצלנו תוכלו לבחור בגנרטורים למסיבות המתאימים ביותר – במקרים בהם מדובר במסיבה גדולה עם מערכות ומכשירים רבים, ניתן לבחור בגנרטור בעל הספק גבוה כדי שיוכל לעמוד בהצלחה בעומסים. לעומת זאת במסיבות קטנות מומלץ להשתמש בגנרטור קטן יותר עם הספק נמוך במטרה לחסוך בדלק.

שמרלינג סינכרו מספקת גנרטורים מושתקים המתאימים במיוחד למסיבות ואירועים מאחר ואינם משמיעים רעש בלתי נסבל שהורס את חווית האירוע. גנרטורים ניידים של חברתנו ניתנים לשינוע קל על גבי נגררים, כך שתוכלו להתנייד איתם בקלות ממקום למקום בהתאם לצורך ומיקומה של המסיבה.

שלל גנרטורים למסיבות בחברת שמרלינג סינכרו עוברים טיפולים בסדירים ותחזוקה שוטפת במטרה לספק את המוצרים האיכותיים והאמינים ביותר. מחלקת שירות של שמרלינג זמינה 24/7 לכל פניה, במידת הצורך טכנאי החברה מגיעים לאירוע ומסייעים לפתור על תקלה או בעיה בגנרטור.

לפרטים והזמנות התקשרו עוד היום – 08-9210080

השכרת גנרטורים למסיבות